1.4.11

Οδηγός - Καρφίτσα Κρίνος Από Τσόχα


" Περασμένη ώρα κι ευκαιρία να σας πω λίγα πράγματα για μένα.
Μου αρέσουν πολύ οι προκλήσεις, αν μου μπει κάτι στο μυαλό δεν ησυχάζω μέχρι να το κάνω και είμαι πολύ ανυπόμονη.
Με αφορμή τα σχόλια της pitsina λοιπόν στην προηγούμενη ανάρτηση μου κι έναν κρίνο που παρουσίασε στο μπλογκ της μου ήρθε να φτιάξω έναν κρίνο.
Κάπου εδώ αρχίζουν τα τεχνικά προβλήματα...Δεν έχω άσπρο δέρμα, δεν έχω πράσινη τσόχα και δεν έχω ξαναφτιάξει κρίνο ποτέ...σε συνδυασμό με το ότι έχω τσακωθεί με τη ζωγραφική και το σχέδιο τα πράγματα φαντάζουν λίγο δυσοίωνα....Άσε που το θέμα είναι για τις 25 Μάρτη κι εγώ αύριο πρέπει να βγάλω μοτίβα για το σεμινάριο και τρέχω να ετοιμάσω πραγματάκια για τις επιδείξεις μου...Οπότε τα παρατάω και κάθομαι να δω λίγη τηλεόραση με σκοπό να ξυπνήσω αύριο πρωί πρωί για τις δουλειές μου.........."

Δεν υπάρχουν σχόλια: