16.4.12

Οδηγός - Φτιάξτε τα δικά σας χαλιά

     Εξαιρετικές οδηγίες για να φτιάξουμε τα δικά μας χειροποίητα χαλιά!


"Γειά σας  αγαπημένοι μου φίλοι!!!
Καταρχήν να σας ευχαριστήσω για τα τόσο σχόλιά  σας αλλά και για τις ευχές σας!!!!Το πόδι μου θέλει υπομονή ακόμα αλλά πηγαίνει καλύτερα .Σας είχα υποσχεθεί να σας δειξω πως έφτιαξα αυτά τα χαλιά που είδατε στην προηγούμενη ανάρτησή μου.Προσπάθησα ,μια και είδα πως σας ενδιαφέρει πολύ , να κάνω όσο το δυνατόν γίνεται , λεπτομερή φωτογράφιση για να σας δώσω οδηγίες για την κατασκευή τους.Πάμε λοιπόν...
.Για να φτιάξουμε τέτοιου είδους χαλιά θα χρειαστούμε,καμβά ειδικό για χαλιά....."

1 σχόλιο:

Ioanna Papantoniou είπε...

Έχω φτιάξει κι εγώ στο παρελθόν 1-2 χειροποίητα χαλάκια και τα χαίρομαι πολύ! Για τον καθαρισμό των χειροποίητων χαλιών μου όμως εμπιστεύομαι μόνο ένα συγκεκριμένο ταπητοκαθαριστήριο για να καθαρίζονται με προσοχή και να αντέξουν στο χρόνο! https://www.mavridis-carpets.gr/%cf%85%cf%80%ce%b7%cf%81%ce%b5%cf%83%ce%af%ce%b5%cf%82/%ce%b5%ce%b9%ce%b4%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%b5%ce%b3%ce%bd%cf%8c%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%b8%ce%b1%cf%81%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c%cf%82-%cf%87%ce%b1%ce%bb%ce%b9%cf%8e%ce%bd/