Καταρχήν
να σας ευχαριστήσω για τα τόσο σχόλιά σας αλλά και για τις ευχές
σας!!!!Το πόδι μου θέλει υπομονή ακόμα αλλά πηγαίνει καλύτερα .Σας είχα
υποσχεθεί να σας δειξω πως έφτιαξα αυτά τα χαλιά που είδατε στην
προηγούμενη ανάρτησή μου.Προσπάθησα ,μια και είδα πως σας ενδιαφέρει
πολύ , να κάνω όσο το δυνατόν γίνεται , λεπτομερή φωτογράφιση για να σας
δώσω οδηγίες για την κατασκευή τους.Πάμε λοιπόν... .Για να φτιάξουμε τέτοιου είδους χαλιά θα χρειαστούμε,καμβά ειδικό για χαλιά....."
"Κοντοζυγώνει και πάλι η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου , για άλλους η γιορτή των ερωτευμένων και θα γεμίσουμε και πάλι καρδούλες και μικρά δωράκια! Ας φτιάξουμε μια από χαρτί ανακύκλωσης για να προσφέρουμε την έκπληξή μας που θα δηλώνει την αγάπη μας!"
"Καλημέρα σας!!
Χαθήκαμε αυτόν τον καιρό αλλά τρέχουμε να ετοιμάσουμε το παιδικό μας
δωμάτιο αφού σε λίγες εβδομάδες περιμένουμε την μικρή μας μπουκίτσα!
Ήθελα να φτιάξω κάτι με τα χεράκια μου για το δωμάτιό της και χθες το αποφάσισα!.."
"ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΙΓΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ!!! ΤΑ ΕΡΓΑΛΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ.
ΑΤΛΑΚΟΛ, ΠΙΣΤΟΛΑΚΙ ΖΕΣΤΗΣ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ ΚΑΙ ΚΡΥΑΣ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ
ΚΑΙ ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΧΕΡΙΑ, ΕΔΩ ΤΟ ΕΝΑ, ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΒΓΑΖΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟΣΓΡΑΦΙΑ!!!!!!!!!!!!
ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΣΜΑ!!!!!!!!!
ΤΟ ΓΙΑΠΙ ΤΟ ΠΗΛΟΦΟΡΙ ΤΟ ΜΥΣΤΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ !!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΣΧΕΤΟ!!!!!!!!!!!."
"Σήμερα ήθελα να σας δείξω κάτι που έφτιαξα λίγο καιρό πριν. Ένα μικρό Αρωματικό Μαξιλαράκι σε Σχήμα Καρδιάς γεμάτο με αρωματικές πέτρες και ποτ-πουρί. Μια διασκεδαστική δημιουργία όπου μπορείτε να την κάνετε και δώρο στους αγαπημένους σας, βάζοντας ένα γλυκό σημείωμα στην τσέπη."
" Καλημέρα σε όλους!!
Λατρεύω την ανακύκλωση και την επανάχρηση παλιών αντικειμένων. Έτσι
αποφάσισα, αντί να αντικαταστήσω την παλιά μολυβοθήκη της φωτογραφίας με
μία καινούρια, να τη μεταμορφώσω και να συνεχίσω να τη χρησιμοποιώ
μέχρι να έρθει η ώρα να την ξανά αλλάξω...."
" Χτες λάβαμε μια πρόσκληση σε πάρτυ
γενεθλίων... που θα γινόταν σήμερα...Η Δανάη έκλεινε τα δυο και ο
(χαζό-)μπαμπάς της της έκανε το πιο όμορφο πάρτυ... Της έφτιαξα μια πινιάτα και έτσι βρήκα την ευκαιρία να βγάλω φωτογραφίες βήμα-βήμα..."
Σήμερα
θα σας δείξω πώς έκανα τρισδιάστατη decoupage σε δυο βάζα ...απο
μέλι....καιρό τώρα ήθελα να τολμήσω τρισδιάστατη decoupage αλλά ακόμη
δεν έχω προμηθευτεί τα απαραίτητα υλικά .Έτσι σκέφτηκα να πειραματιστώ
με αλουμινόχαρτο...και το πείραμα πέτυχε!!"
"………..να σας πω την αλήθειααυτό που είχα σκεφτεί να κάνω ήταν ένα απλό λουλούδι φωτιστικό σε μακρόστενη γλάστρα …………μαυτα και με κείνα μου προέκυψε κήπο … να το πω???."
"Η ιδέα μου ήρθε μετά από μια επίσκεψή μου στα ZARA HOME. Είδα λοιπόν αυτά τα σουβέρ και σκέφτηκα γιατί να μην τα κάνω μόνη μου! Ιδού η δική μου εκδοχή!"